© כל הזכויות שמורות לישראלי בברלין - אורי נחמנזון

תמונות נוספות

מספרים עלי

כייף לשבת מול המחשב ופשוט להתחיל לפרגן ולפרגן....
הגענו לאורי דרך אתר למטייל קראנו המלצות והתקשרנו אליו,
נסענו משפחה זוג הורים ושני ילדים בוגרים.
הסברנו לאורי שאנחנו פעם ראשונה בברלין ומאוד חשוב לנו להכיר אותה וכמה שיותר.
אורי תפר לנו את המיטב של ברלין ולמחרת את הסיור היהודי .שילב ארוחות במסעדות של מקומיים ועוד.
אורי היה זמין לנו, עזר, כיוון ,והמליץ גם מעבר לימי הסיור וממש מקסם לנו את השהיה בברלין.
טיפוס חם מתחשב חייכן והכי חשוב מקצוען אמתי.
ממליצים עליו בחום.

אבי חנן

אורנית

"בדרך כלל אנחנו לא נוהגים לקחת מדריך בטיולים שלנו, אבל לאחר שהרבה אנשים המליצו לנו שבברלין כדאי החלטנו לחרוג ממנהגנו ולקחת מדריך, לאורי הגענו דרך המלצה של חברים ואנחנו שמחים על ההמלצה. אורי שנון, מעניין, מצחיק ומעביר את הסיור בדרך כזאת כך שגם הנושאים ה"קשים" יורדים חלק בגרון. מאוד נהנינו ולא הרגשנו איך עפו להן 5 שעות, אם היה לנו עוד זמן היינו לוקחים אפילו עוד סיור זה היה יום מעניין ומשעשע".

ירון וליבנת שחם

חיפה

הגענו זוג לברלין, דווקא כשמזג האוויר לא היה מזהיר (רוחות וגשמים) , סגרנו עם אורי חודש לפני, את המיטב של ברלין (מצטערת שלא סגרנו את הטיול הארוך יותר בדיעבד) , אחרי שקראתי מלא המלצות והגעתי לאתר שלו. נתחיל בכך שהוא פשוט מקסים. אסף אותנו ברכב מהמלון לסיור שאין לי מספיק מילים לתאר כמה כייף היה. התחלנו את הסיור ברציף 17 (שאורי הוסיף על דעתו עצמו, לאחר התעניינות שלי באתר, ולא הסכים בשום פנים לוותר עליו.) , שזה אתר חובה להגיע לכל מי שמגיע לברלין, עוצמתי וכואב ומרגש באותה נשימה, לאחר מכן המשכנו לכל האתרים שחשוב להגיע אליהם כשמגיעים לברלין, ולכל אתר התלווה הסבר מעניין ולכל שאלה הייתה תשובה.

אורי דאג לקחת אותנו למקום נחמד להתחמם בו עם קפה/תה ושטרודל וינאי, ולאחר מכן המשכנו בסיור. הגענו ללא ציפיות, ויצאנו מרותקים! היה מעניין, סוחף, חזרנו למלון עם טעם של עוד ולכן כתבתי שחבל שלא לקחנו את המסלול הארוך. מעבר לכך, אורי היה זמין עבורנו בכל שאלה והתייעצות, המליץ על מקומות בילוי ואוכל, איך להתנייד עם תחבורה ציבורית, לכל שאלה הייתה תשובה. היה נעים, תודה על הכל, למרות שכבר אמרתי מיליון פעם, אגיד לפחות עוד פעם אחת. לכל מי שמגיע לברלין, יותר ממליצה לקבוע סיור עם אורי!

אופיר ודרור

טיילנו בברלין, אני ושניי בניי, בני 11 ו 14. קבענו עם אורי לשני סיורים: וואנזה ופוטסדם ו"הסיור היהודי" - שהיו מעולים! מעבר להיותו מקצועי ובעל ידע רב, אורי נחמד ולבבי, יצירתי ויודע להתאים עצמו לקהל מטייליו. בניי סיכמו את הסיורים עם אורי בתור "הימים הכי כיפיים בברלין". החוויה הייתה נהדרת! ממליצה בחום!

יפעת, אייל ויואב עוז

ברצוני לציין לשבח את הדרכתו של אורי נחמנזון.

במהלך חודש ספטמבר השנה נפש משרדנו בחופשה בברלין.

בנוסף ל"הדרכות הרגילות" והמוכרות בחרנו להיעזר בשירותיו של אורי נחמנזון על מנת שיערוך עבורנו יום פעילות חווייתי, הכולל הכרה של העיר, תחרות אטרקטיבית וגיבוש המשרד.

אורי "תפר חליפה" למידותינו והעביר פעילות יוצאת דופן אשר בסופה יצאנו עם חיוך גדול.

בנוסף, אורי סייע וייעץ לנו בהזמנת מסעדות, הסברים על התחבורה וכל ענין אחר שבקשנו בו את עזרתו (גם הרחבה ופירוט היכן רצוי לבצע את הקניות המיוחלות).

לכן, נמליץ בחום על פעילות עימו.

פעילות זו שונה מכל "ההדרכות" הרבות האחרות בהן השתתפנו.

אנו מודים לו מקרב לב.

מצורף מכתב המלצה.

יגאל ליטוין, עו"ד

פתח תקווה

"שבוע בברלין עם 4 ילדים (בני 6,9,14,17) נראה בהתחלה משימה בלתי אפשרית, מצד אחד נורא רצינו לשמוע על כל ההיסטוריה של ברלין ופוטסדאם ומצד שני נורא חששנו שהילדים לא יעמדו בקצב או סתם ישתעממו בהסברים. לזכותו של אורי ייאמר שהוא הצליח ממש לסחוף את הילדים לסיפורים בעזרת הומור וקלילות. נשמנו לרווחה ולקחנו עוד 2 סיורים עם אורי, היה מעניין מאוד וקיבלנו באותו מחיר גם "בייביסיטר" :), מומלץ לקחת סיור 'המיטב של ברלין' שהוא פשוט מקיף ומרתק".

איילת

קרית עקרון

"היה יום יפה ואורי המליץ שנקח אופניים, זרמנו איתו והאמת שזה היה רעיון מצוין. ברלין מלאה במסלולי אופניים והנהגים יודעים להתחשב ברוכבי האופניים. היתרון באופניים שאפשר להספיק הרבה יותר בסיור אז בסוף הסיור נשאר לנו קצת זמן ואורי לקח אותנו לרכיבה בפארק נורא יפה ששכחתי את שמו. היה יום כיפי מאוד".

שירן, עדי וענת

רמת ישי

"מסיבת רווקים בברלין, לקחנו עם אורי סיור פרטי קלאסי משולב עם אלטרנטיבי, הייתה אנרגיה טובה אז המשכנו איתו גם לסיבוב פאבים בעיר. היה אחלה יום, ברלין עיר שווה ביותר, אחלה בנאדם, לא מדריך "סטנדרטי", הרגשנו כאילו הסתובבנו יום שלם עם חבר נוסף בחבורה."

יובל, עידו, ארנון, צחי, דניאל

תל אביב

היה לנו סיור חווייתי, מעשיר ומהנה עם אורי. עדיין מדברים על הרשמים שלנו מאותו היום. אורי בהחלט בעל ידע נכבד, מתבל בהומור ועונה בסבלנות. ממליצים!!